رایا مارکتینگ
مشاور شما در دیجیتال مارکتینگ
021-47628500
  • تولید محتوا در زمینه لوازم صنعتی و تولیدی برای شرکت اریاسپند اتمام شده می باشد ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۱۰:۰۲:۴۸
  • تولید محتوا در زمینه علوم پایه برای شرکت رادیو اکتیو در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۱۰:۰۲:۰۴
  • تولید محتوا در زمینه لوازم صنعتی و تولیدی برای شرکت وردست در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۱۰:۰۱:۴۸
  • تولید محتوا در زمینه گردشگری (رزرو هتل و بلیط) برای شرکت گروه هتل های فلسکه اتمام شده می باشد ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۱۰:۰۱:۰۷
  • تولید محتوا در زمینه تجهیزات، یدک و تعمیرات برای شرکت دنیای چمن در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۰۹:۵۹:۵۶
  • تولید محتوا در زمینه موبایل،کامپیوتر و دیجیتال برای شرکت بابا جم تائید شده توسط ویراستار و آماده دانلود می باشد ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۰۹:۵۹:۱۵
  • تولید محتوا در زمینه ساختمانی و تاسیسات برای شرکت معین سازه مکران قیمت گذاری شده می باشد ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۰۹:۵۶:۵۵
  • تولید محتوا در زمینه ساختمانی و تاسیسات برای شرکت معین سازه مکران در انتظار بررسی می باشد ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۰۹:۵۶:۵۵
  • در زمینه برای شرکت در انتظار بررسی می باشد ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۰۹:۵۶:۲۴
  • تولید محتوا در زمینه معارف اسلامی برای شرکت دعاگو در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۰۹:۵۵:۵۷

استفاده از شش اصل اقناع برای افزایش تبدیل

در حالی که ابزارها و خصیصه های مورد استفاده برای اجرای موفق کمپین بازاریابی همیشه در حال تغییر هستند، اما شش اصل اقناع هم وجود دارند.

استفاده از شش اصل اقناع برای افزایش تبدیل
کمپین بازاریابی بازاریابی دیجیتال اصل اقناع صفحه لندینگ
اشتراک گذاری در:
5.0

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمائید

لیست نظرات

x اولین نظر را شما ثبت نمائید

×
1